UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa

  • masa pelepasan:2024-04-08 20:18:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:110
  • Penerangan pantas:

    Udine,Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara,

Kandungan artikel

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

UdinePlatform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri, dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan,UdineJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

CahulApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa



Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Apabila digunakan bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar, pasang bingkai tengah, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed,UdinePlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, it can be transported.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan valv satu arah kawalan hidraulik,UdinePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selai, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Biaya tenagaKebocoran berlaku kerana melepaskan valv throttle, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Menyesuaikan unit kuasa.


UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Perbaikan kualitiUntuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

UdineApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


UdineMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa memberi anda UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa. UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UdinePlatform penangkapan gaya tahapKaedah pemeriksaan biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!